Cwiz Çağrı Merkezi Kurulumu

 

CWIZ Inbound Call Center

“Çağrı merkezi operasyonu sadece bir ses iletişim noktası değil çözüm noktası olması gerektiği için farklı bir bakış açısı ve uzmanlık gerektirir. CWIZ Inbound Call Center çözümleri, ana odağını müşterilerinizin oluşturduğu operasyonunuzun giriş kapısını oluşturur.”

 

CWIZ Call Center farklı amaçlarla oluşturulan tüm çağrı merkezlerinde olması gereken değeri sağlamak amacıyla konumlanır. Temel çağrı merkezi fonksiyonlarını stabil olarak sağlamasının yanısıra esnek entegrasyon yeteneği ile farklı uygulamalarla etkileşimli olarak çalışır.

Birbirinden bağımsız birden fazla operasyonu rahatlıkla yönetebileceğiniz, işlevsel bir ortam yaratabileceğiniz CWIZ Call Center uygulaması ile ister kurumunuzun kendi çağrı merkezini oluşturabilirsiniz, isterseniz outsource hizmet verebileceğiniz profesyonel bir çağrı merkezine sahip olabilirsiniz.

Entegrasyon yeteneği operasyonun yüksek katma değere ulaşması için gerekli ortamı hazırlar. Bu konuda CWIZ ile oluşturulan çözümler hız ve çözüm çeşitliliğini beraberinde getirdiği için yatırımın hızla geri dönüşünün alınabildiği bir ortam yaratır.

CWIZ Call Center farklı sahip olma ve kullanım seçenekleri ile işinize en uygun ortamı oluşturan seçenekleri sunar.

Önceleri banka, sigorta veya çok büyük organizasyonların kullandığı Call Center uygulamaları artık küçük ve orta ölçekli işletmelerin zorunlu ihtiyaçları arasında.

Çağrı merkezine etkileşim özelliğini katan tüm temel fonksiyonlar CWIZ Call Center’da sunulmaktadır. Karşılama alternatiflerinden, agent-supervizor konumlanmasına, görüşme kayıtlarından rapolamaya kadar tüm özellikleri basit, anlaşılır ve kullanışlı WEB ekranlarında sunar.

IP tabanlı bir sistem olduğu için operatörlerin uzaktan, farklı yerlerden hizmet verebilmelerine olanak tanır (VoIP). Operatörler sisteme girdikleri anda çağrı merkezi yetkilisinin (supervizor) kontrolüne girer. Bu şekilde kimin o anda çağrı karşılayabileceği, meşgul ya da ne kadar süredir konuştuğu izlenip raporlanabilir.

Çağrı merkezi yetkilisi herhangi bir operatörün çağrısını anlık olarak dinleyebilir.


“Çağrı merkezinizin verimliliği için tasarlanan CWIZ Autodialer uygulaması akıllıca senaryolarla hedef kitlenize en kısa sürede ulaşmanızı sağlar.Seri Outbound operasyonlar için geliştirilen CWIZ Autodialer Outbound Call Center Modülü arama yapmak istediğiniz kitleye hızlı ve kaliteli ulaşım imkanı sunar. Kaliteli erişim; çünkü aramak istediğiniz numaralar CWIZ tarafından otomatik aranarak sadece cevap veren çağrıların operatörünüze aktarımı sağlanır.OPERASYON
CWIZ Autodialer’ın arayacağı numaralar csv formatında bir excell dosyası olabilir. Aranacak data ile ilgili 10 farklı sütunda 10 farklı başlıklı veri girişi yapabilirsiniz. Her operasyon için girilen veri içeriği birbirinden farklı olabilir. Bu veriler aynı zamanda çağrı operatöre düşerken açılacak ekranda görünen bilgilerdir.Aynı anda 4 farklı operasyon için Outbound arama gerçekleştirebilirsiniz. Ve tüm bu operasyonların veri girişleri ve içerikleri birbirinden farklı olabilir.Operatörleriniz birden fazla outbound kuyruğunda yer alabileceği gibi tamamen ayrı havuzlar da oluşturabilirsiniz. Eğer CWIZ Inbound Call Center uygulamsının da olduğu bir operasyon ise bir operatörü hem inbound hem de Outbound operasyonunda değerlendirmeniz mümkündür.

  • CWIZ Autodialer aramayı gerçekleştirirken sistemi sürekli izler. Müsait operatör olmadığı durumda aramaları durdurarak olası memnuniyetsizliklerin önüne geçmenizi sağlar.
  • Arama saatlerini sistemde önceden tanımlayarak uygunsuz saatlerde hedef kitlenizin tarafınızdan rahatsız edilmesinin önüne geçer.
  • Data kalitenize bağlı olarak farklı arama katsayıları belirleyebilirsiniz. Operatörlerinizin verimliliği ve yoğunluğunu data kalitesine göre düzenleyebilirsiniz.

MÜŞTERİ BİLGİ EKRANI
CWIZ Autodialer yapılan dış arama operasyonunun gelişme ve sonucunun izlenebileceği müşteri bilgi ekranları kullanımını sağlar. Bu ekranlar, girişi yapılan veriye göre her operasyonda farklı başlık ve içerikte olabilir.

İZLEME ve RAPORLAMA
Tüm yüklenen datalarla ilgili hem arama hem de veri giriş raporlarını detaylı olarak inceleyebilirsiniz.

  • Görüşme gerçekleşen çağrı sayısı
  • Operatör tarafından cevaplanmayan çağrı sayısı
  • Meşgul ve cevap vermeyen numara raporu
  • Operatör bazında görüşme yapılan çağrı sayısı
  • Operatör ortalama konuşma süresi
 ÖZELLİKLERİ
  • Aynı anda birden fazla operasyon desteği
  • Excel’den arama için veri aktarımı
  • Ayarlanabilir arama katsayısı
  • Ön anons seçeneği (Tuşla ile operatöre aktarım)
  • Meşgul durumda ve cevap vermeme durumunda otomatik tekrar arama ayarları
  • Operatör ve servis düzeyi raporları
  • Müşteri bilgi giriş ekranı
  • Müşteri bilgi analiz raporları
  • Ses kayıt

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.